آخرین مطالب

مدیرعامل همراه اول:

توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است فناوری

توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است

  بزرگنمایی:

مدیر عامل همراه اول توسعه فرهنگ دیجیتالی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست.

به گزارش خریدار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول امروز 15 اسفندماه در همایش «همسویی راهبردی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های همراه اول» که در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد، ازاهمیت مأموریت پنج ساله دوم همراه اول با عنوان «تحقق رویای دیجیتال» گفت و از نمایندگان فروش خواست تا در راستای پیاده‌سازی این مأموریت همگام با شرکت گام بردارند.
مدیر عامل همراه اول گفت: قطعا در سال آینده به سمت اجرای برنامه پنج ساله دوم شرکت می‌رویم و «تحقق رویای دیجیتال» را سرلوحه فعالیت‌هایمان قرار خواهیم داد که در این مسیر 300 پروژه تعریف کرده‌ایم.
وی ادامه داد: بعضی از پروژه های این مأموریت در حوزه کاری دفاتر و نمایندگی هاست و در چشم اندازی که برای دستیابی تعریف کرده‌ایم، نقش آنها دیده شده است.
فرهنگ ضمن اشاره به تغییر ذائقه و سلیقه کاربران در استفاده از ابزارهای ارتباطی و خدمات تعریف شده در این عرصه عنوان کرد: صنعت اپراتوری و موبایل، فضای «دیجیتالی» را پیش‌رو دارد. از آن جهت که اغلب کاربران در زمان کنونی با سرویس‌های متعددی در حوزه‌هایی نظیر حمل‌ونقل مواجه هستند و خدمات‌شان را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند؛ شاید دیگر راضی به دریافت خدمات اپراتوری به صورت فیزیکی و مراجعه حضوری به دفاتر نباشند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تغییر رفتار و ذائقه، سال گذشته نیز صنعت کشور با گرفتاری‌هایی نظیر تورم و افزایش نرخ ارز مواجه بود که تأثیر مستقیمی بر فضای کسب‌وکارها داشت.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: اما خوشبختانه همراه اول توانست با همکاری نمایندگی‌ها و دفاتر، اهداف ترسیمی‌اش را محقق سازد و لذا از این به بعد هم نباید نگران کسب‌وکارشان باشند؛ زیرا در مأموریت جاری، راه‌حل‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا کسب‌وکار آنها دچار آسیب نشود.
فرهنگ تغییر رفتار مشترکان موبایل را در فضای صنعت دیجیتال امری طبیعی دانست و گفت: بسیاری از خدماتی که قبلا با مراجعه حضوری مشترکان به دفاتر انجام می‌شد به واسطه تجارب جدید که در استفاده از خدمات حوزه بانکی، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده‌اند، دیگر رضایت‌بخش نیست و توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است.
وی ابراز کرد: طبیعتا در این مسیر مدل ارائه بسیاری از خدمات تغییر می‌کند و شاید دیگر به صورت حضوری انجام نشود؛ اما این به منزله حذف دفاتر خدمات‌دهنده نیست و حتی شبکه خدماتی تعدیل نخواهد شد.
مدیر عامل همراه اول با تأکید بر اینکه نوع سرویس‌ها و تعامل با مشترکان باید تغییر کند، گفت: باید به سمت ارائه سرویس و تجربه بهتری به مشترکان برویم که در این مسیر مدل خدمات‌دهی تغییر خواهد کرد و به عنوان مثال سامانه «همراه من» جدا از رسالت کاری دفاتر نخواهد بود و ارائه خدمات آن در آینده از طریق دفاتر انجام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه ما پرچم‌دار توسعه کاربردهای فناوری در کشور هستیم، اظهار کرد: دغدغه ما در همراه اول حل مسائل و مشکلات شما همکاران است و از دغدغه‌های شما نظیر تعرفه خدمات و... مطلع هستیم و قول می‌دهیم تا در حد توان برای برآورده‌سازی این موضوعات پیش رویم.
در این مراسم که به همت معاونت خدمات مشتریان همراه اول برگزار شد، سعید مارکلایی؛ معاون خدمات مشتریان اپراتور اول موبایل نیز با رونمایی از نتیجه یک نظرسنجی در زمینه «کانال‌های خدمات ترجیحی مشتریان» اعلام کرد: 33.9 درصد از مشارکت‌کنندگان به «مرکز تماس» رأی داده‌اند و بعد از آن اپلیکیشن «همراه من» 22.9 درصد از آراء را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد برخلاف تصورات که گمان می‌کنیم با آمدن دیجیتال، دیدگاه مردم عوض می‌شود، اما مردم همچنان ترجیح می‌دهند به صورت سابق با کانال‌های ارتباطی در ارتباط باشند.
وی افزود: در حال حاضر 79 درصد خدمات ما در کانال‌های فیزیکی و 21 درصد در کانال‌های غیرحضوری ارائه می‌شود؛ اما با این حال باید دید که چطور مدل کسب‌وکار را به سمت دیجیتالی شدن ببریم.
معاون خدمات مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران با تأکید بر اینکه در آینده شاهد حذف کانال‌های حضوری نخواهیم بود، اذعان کرد: این کانال‌ها باید پوست اندازی کنند و در تطابق با مأموریت شرکت که «تحقق رویای دیجیتال» است، قرار گیرند.
وی ابراز کرد: کانال‌های حضوری همچنان یکی از کلیدی‌ترین راه‌های ارتباطی مشتریان خواهند بود.
مارکلایی همچنین در این همایش گفت که «سهم نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها از ارائه خدمات همراه اول» طی سال‌های 94 تا 97 از 5.7 به 18.3 درصد رسیده است؛ این سهم مربوط به خدماتی است که در 250 نقطه ارائه می‌شود.

وی همچنین در پایان عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نخستین Experience center و Digital center همراه اول سال آینده در شهر مشهد مقدس راه‌اندازی خواهد شد تا تجربه بی‌نظیری را برای مشترکان این اپراتور به ارمغان آورد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

هدیه 100 گیگابایتی اینترنت در طرح «دوشنبه سوری» همراه اول

صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی، جهت تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در بانک‌پاسارگاد

بانک سامان، محبوب ترین بانک ایران در سال 1397

روابط عمومی عضو حیاتی سازمان است

نرخ شکنی به پیکره صنعت بیمه آسیب جدی وارد خواهد کرد

تمدید مهلت فروش سهام بانک های ادغامی

تصویب بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال ٩٨

انسداد حساب های بانکی به دستور مقام قضایی انجام می شود

روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت

اپلیکیشن رمزساز (اَرَس) در بانک دی راه اندازی شد

قدردانی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران از مدیر‌ان بانک

تکمیل زنجیره اعتماد، با استفاده از گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

نخستین جلسۀ شورای مشورتی روسای اتاق های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای همسایه

ایران فرصت طلایی برای سرمایه گذاری

بانک ها به طور هدفمند سرمایه درگردش بنگاههای تولیدی راتأمین می کنند

تسهیلات ازدواج ایثارگران از محل سپرده های قرض الحسنه مردمی نزد بانک ها تأمین می‌شود

ایجاد امنیت در شبکه های دیجیتالی نگرانی های صنعت بیمه را برطرف خواهد کرد.

حمایت از اشتغالزایی و تامین آینده با طرح «مهر آتیه نوین» بانک قرض الحسنه مهرایران

مدیریت بازار ارز با کنترل عرضه و تقاضا

آیین تکریم، تودیع و معارفه مدیران گروه سرمایه گذاری خوارزمی برگزار شد

نقش محوری بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر دولت

«روابط‌عمومی» با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع، رشد و بالندگی سازمان را رقم می‌زند

بانک صنعت و معدن در سال رونق تولید با توسعه بانکداری شرکتی و الکترونیکی در خدمت کارآفرینان و صنعتگران است

بانک ها به طور هدفمند سرمایه درگردش بنگاههای تولیدی راتأمین می کنند

شش نکته مهم در مورد فهرست دریافت کنندگان ارز

پرداخت خسارت 56 میلیارد ریالی بیمه ایران به زیان دیدگان آتش سوزی بازار تبریز در کوتاه ترین زمان

نمایشگاه پوسترهای بانک صادرات ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود

خرید بسته های اینترنت همراه در «بله» میسر شد

حمایت از اجرای طرح های دانشگاهی در بخش صنعت و معدن وظیفه حرفه ای ماست

بانک‌های صنعت و معدن، ملی، صادرات، ملت و رفاه عملکرد خوبی در واگذاری دارایی‌های خود داشته‌اند

کمک بانک پارسیان در ایجاد 3 هزار و248 فرصت شغلی در روستاهای استان قزوین

ارایه بسته اینترنت سحر تا افطار

تکمیل شبکه فاضلاب مبارکه با پیشرفت فیزیکی بیش از 99 درصد

رشد بیش از 19 درصدی پرداخت تسهیلات اعطایی بانک آینده به بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط در سال 1397

برپایی نشست های مشترک نهاد ناظر و فعالان صنعت بیمه

کمک 500 هزار دلاری صندوق توسعه اوپک به سیل‌زدگان ایران

گروه صنعتی زر در مسیر توسعه

امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد

هوشمندسازی اقتصاد نه یک الزام، بلکه یک ضرورت است

تأکید مدیرعامل پست‌بانک‌ایران بر فعال‌سازی منابع منجمد بانکی برای رونق تولید با وصول مطالبات

اجرای خدمت نوین «طرح باران» توسط بانک کشاورزی

با طرح همیاران مهر، اثر مضاعف بخشش‌ها را ایجاد می کنیم

لزوم فعالسازی و استفاده از سرویس رمز یکبار مصرف دارندگان کارت های نقدی پارسیان با استفاده از خودپرداز و همراه بانک پارسیان

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم استفاده از توان نظام بانکی برای عبور از تحریم ها

بانک صادرات ایران بیش از ١٦٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت کرد

افزودن امکانات جدید بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌پاسارگاد

80 درصد تسهیلات به صادرکنندگان از منابع ارزان قیمت پرداخت شده است

برای تحقق رونق تولید با تمام توان درکنار تعاون گران خواهیم بود

پرداخت بدون توقف عوارض آزادراه ها خدمتی دیگر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

جبران خسارت 22 میلیارد ریالی سیل به انبار لوازم شوینده توسط بیمه ایران