آخرین مطالب

مدیرعامل همراه اول:

توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است فناوری

توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است

  بزرگنمایی:

مدیر عامل همراه اول توسعه فرهنگ دیجیتالی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست.

به گزارش خریدار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول امروز 15 اسفندماه در همایش «همسویی راهبردی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های همراه اول» که در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد، ازاهمیت مأموریت پنج ساله دوم همراه اول با عنوان «تحقق رویای دیجیتال» گفت و از نمایندگان فروش خواست تا در راستای پیاده‌سازی این مأموریت همگام با شرکت گام بردارند.
مدیر عامل همراه اول گفت: قطعا در سال آینده به سمت اجرای برنامه پنج ساله دوم شرکت می‌رویم و «تحقق رویای دیجیتال» را سرلوحه فعالیت‌هایمان قرار خواهیم داد که در این مسیر 300 پروژه تعریف کرده‌ایم.
وی ادامه داد: بعضی از پروژه های این مأموریت در حوزه کاری دفاتر و نمایندگی هاست و در چشم اندازی که برای دستیابی تعریف کرده‌ایم، نقش آنها دیده شده است.
فرهنگ ضمن اشاره به تغییر ذائقه و سلیقه کاربران در استفاده از ابزارهای ارتباطی و خدمات تعریف شده در این عرصه عنوان کرد: صنعت اپراتوری و موبایل، فضای «دیجیتالی» را پیش‌رو دارد. از آن جهت که اغلب کاربران در زمان کنونی با سرویس‌های متعددی در حوزه‌هایی نظیر حمل‌ونقل مواجه هستند و خدمات‌شان را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند؛ شاید دیگر راضی به دریافت خدمات اپراتوری به صورت فیزیکی و مراجعه حضوری به دفاتر نباشند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تغییر رفتار و ذائقه، سال گذشته نیز صنعت کشور با گرفتاری‌هایی نظیر تورم و افزایش نرخ ارز مواجه بود که تأثیر مستقیمی بر فضای کسب‌وکارها داشت.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: اما خوشبختانه همراه اول توانست با همکاری نمایندگی‌ها و دفاتر، اهداف ترسیمی‌اش را محقق سازد و لذا از این به بعد هم نباید نگران کسب‌وکارشان باشند؛ زیرا در مأموریت جاری، راه‌حل‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا کسب‌وکار آنها دچار آسیب نشود.
فرهنگ تغییر رفتار مشترکان موبایل را در فضای صنعت دیجیتال امری طبیعی دانست و گفت: بسیاری از خدماتی که قبلا با مراجعه حضوری مشترکان به دفاتر انجام می‌شد به واسطه تجارب جدید که در استفاده از خدمات حوزه بانکی، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده‌اند، دیگر رضایت‌بخش نیست و توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است.
وی ابراز کرد: طبیعتا در این مسیر مدل ارائه بسیاری از خدمات تغییر می‌کند و شاید دیگر به صورت حضوری انجام نشود؛ اما این به منزله حذف دفاتر خدمات‌دهنده نیست و حتی شبکه خدماتی تعدیل نخواهد شد.
مدیر عامل همراه اول با تأکید بر اینکه نوع سرویس‌ها و تعامل با مشترکان باید تغییر کند، گفت: باید به سمت ارائه سرویس و تجربه بهتری به مشترکان برویم که در این مسیر مدل خدمات‌دهی تغییر خواهد کرد و به عنوان مثال سامانه «همراه من» جدا از رسالت کاری دفاتر نخواهد بود و ارائه خدمات آن در آینده از طریق دفاتر انجام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه ما پرچم‌دار توسعه کاربردهای فناوری در کشور هستیم، اظهار کرد: دغدغه ما در همراه اول حل مسائل و مشکلات شما همکاران است و از دغدغه‌های شما نظیر تعرفه خدمات و... مطلع هستیم و قول می‌دهیم تا در حد توان برای برآورده‌سازی این موضوعات پیش رویم.
در این مراسم که به همت معاونت خدمات مشتریان همراه اول برگزار شد، سعید مارکلایی؛ معاون خدمات مشتریان اپراتور اول موبایل نیز با رونمایی از نتیجه یک نظرسنجی در زمینه «کانال‌های خدمات ترجیحی مشتریان» اعلام کرد: 33.9 درصد از مشارکت‌کنندگان به «مرکز تماس» رأی داده‌اند و بعد از آن اپلیکیشن «همراه من» 22.9 درصد از آراء را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد برخلاف تصورات که گمان می‌کنیم با آمدن دیجیتال، دیدگاه مردم عوض می‌شود، اما مردم همچنان ترجیح می‌دهند به صورت سابق با کانال‌های ارتباطی در ارتباط باشند.
وی افزود: در حال حاضر 79 درصد خدمات ما در کانال‌های فیزیکی و 21 درصد در کانال‌های غیرحضوری ارائه می‌شود؛ اما با این حال باید دید که چطور مدل کسب‌وکار را به سمت دیجیتالی شدن ببریم.
معاون خدمات مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران با تأکید بر اینکه در آینده شاهد حذف کانال‌های حضوری نخواهیم بود، اذعان کرد: این کانال‌ها باید پوست اندازی کنند و در تطابق با مأموریت شرکت که «تحقق رویای دیجیتال» است، قرار گیرند.
وی ابراز کرد: کانال‌های حضوری همچنان یکی از کلیدی‌ترین راه‌های ارتباطی مشتریان خواهند بود.
مارکلایی همچنین در این همایش گفت که «سهم نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها از ارائه خدمات همراه اول» طی سال‌های 94 تا 97 از 5.7 به 18.3 درصد رسیده است؛ این سهم مربوط به خدماتی است که در 250 نقطه ارائه می‌شود.

وی همچنین در پایان عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نخستین Experience center و Digital center همراه اول سال آینده در شهر مشهد مقدس راه‌اندازی خواهد شد تا تجربه بی‌نظیری را برای مشترکان این اپراتور به ارمغان آورد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

نقل مکان واحد سهام بانک انصار به خیابان پاسداران شمالی

اطلاعیه خرید سهام بانک انصار با نماد "وانصار"

بانک توسعه صادرات در صورت تمایل صادر کننده برای انتشار اوراق در بازار سرمایه آمادگی دارد

ایرانسل برای جذب توزیع کننده سیم کارت گردشگری فراخوان داد

یک شادی مشترک، هدیه «دوشنبه سوری» برای تمام همراه اولی‌ها

به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به تمامی مشترکان خود عیدی می دهد.

انعقاد تفاهم نامه تامین مالی بخش کشاورزی بین بانک کشاورزی و استانداری بوشهر

تمهیدات بانک ایران زمین برای چهارشنبه سوری

نسخه جدید ios همراه بانک ایران زمین

اولین پروانه کارگزاری رسمی بیمه اتکایی اعطا شد

حمایت بانک ملی ایران از بازار کالای داخلی

برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد

مخزن 2هزارمترمکعبی ،خط انتقال و ایستگاه پمپاژ قهجاورستان

تغییر و تقلیل نرخ حق الوکاله بانک سینا برای سال 1397

حمایت مالی همراه اول از باغ گیاه‌شناسی ملی برای سومین سال

در آستانه بهار، نسخه جدید موبایلت عرضه شد

کارت هدیتو خودت شارژ کن

نهمین سال تاسیس بانک ایران زمین

اعلام جزییات بسته تسهیل واردات مواد اولیه و واسطه‌ای بخش تولید از محل ارز حاصل از صادرات

اعطای بیمه عمر مانده بدهکار تسهیلات بانک رفاه بدون تشریفات پزشکی

مراسم بزرگداشت روز شهید در بانک دی برگزار شد

تعیین تکلیف بدهی حدود200هزارنفر از کشاورزان با اجرای بند خ تبصره 33 توسط بانک کشاورزی

حمایت مالی بانک ملی ایران از 665 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط

هدف از طراحی اپلیکیشن «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است

استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین‏ المللی در بانک آینده

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

لیست و نحوه فعالیت شعب کشیک بانک انصار در هفته آخر و ایام نوروز 1398

ظرفیت شرکت واسپاری توسعه تعاون برای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک

مذاکرات رئیس کل بانک مرکزی کشورمان با رئیس بانک مرکزی عراق

شرایط استفاده از صندوق امانات بانک سامان

بانک گردشگری به عنوان یکی از بانک های منتخب جهت توزیع اسکناس نو ویژه عید نوروز انتخاب شد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت شناسا و دانشگاه تربیت‌مدرس

توسعه معاملات الگوریتمی می تواند کسب و کارهای جدیدی را در کشور ایجاد کند

سقف برداشت وجه از خودپردازهای بانک صادرات ایران پنج میلیون ریال شد

افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

بانک ایران زمین پیشرو در تحول دیجیتالی

شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات پیشگام در پرداخت تسهیلات برای تولید و افزایش اشتغال منطقه

بیشترین حجم پذیرش کارت‌های شبکه بانکی کشور از طریق «صاپ» بانک صادرات ایران

تشریح چگونگی پیاده سازی سیاست اعتباری بانک ملی ایران توسط عضو هیات مدیره

بازگشت ارز صادرکنندگان یک اقدام ملی و خدمت به کشور است

تاریخ انقضای کارت های بانک رفاه افزایش یافت

توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک سینا

در طرح آمایش سرزمین باید زمینه ارائه خدمات پایدار تامین آب شرب و جمع آوری تصفیه فاضلاب شهری فراهم شود

همایش تبیین سیاستها و فرآیندهای اجرایی طرح ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه

چهار اپلیکیشن کودک و 20 ایده برگزیده تقدیر شدند

اجرای پروژه آبرسانی به استان کرمان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

آبفا اصفهان یکی از پیشروترین شرکتهای وزارت نیرو در خدمات رسانی پایدار به مردم محسوب شود

از "تل‌بانک" سامان، تلفنی خدمت بانکی بگیرید

اعطای بیش از 7000 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک اقتصادنوین در سال 97

بانک مهر اقتصاد 300 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد