آخرین مطالب

علمداری خبر داد :

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند مسکن

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند

  بزرگنمایی:

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش شعبی که نسبت به جذب مشتریان بانکداری شرکتی این بانک اقدام می‌کنند خبر داد.

به گزارش خریدار، محمدحسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه در سال 97 مجموعا 13 شعبه در تهران و دیگر استان ها ماموریت جذب مشتریان بانکداری شرکتی را داشته اند، گفت: با توجه به تدوین سیاست های اعتباری سال 98، مقرر شده در سال جاری شعب مراکز استان‌ها و نیز شعب ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور به جمع شعبی که در حوزه بانکداری شرکتی فعالیت می کنند، اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه شعب بانکداری شرکتی به این معنا نیست که در سال گذشته خللی در جذب مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن وجود داشته است، چراکه سایر شعب نیز می‌توانند مشتریان واجد اعتبار استفاده از این خدمات را در صورت شناسایی به یکی از 13 شعبه مامور در این حوزه ارجاع دهند. بانکداری شرکتی خدمتی مکمل از طرف بانک مسکن به مشتریان حقوقی خود بخصوص فعالان بخش مسکن و ساختمان است تا امکان اثرگذاری سبد انواع تسهیلات بیش از پیش تقویت شود.
علمداری با بیان اینکه علاوه بر مشتریان بانکداری شرکتی که در سال گذشته از خدمات بانک مسکن در این قالب بهره‌مند شدند، مشتریان بزرگ دیگری نیز از خدمات این بانک استفاده می‌کنند، گفت: به عنوان مثال بستنی میهن از جمله همین مشتریان است که از خدمات بانک مسکن در حوزه های مختلف متناسب با نیاز خود استفاده می کند، اما ما این خدمات را منصوب به بانکداری شرکتی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشتریان بزرگ بانک مسکن هر سال یک بار اعتبارسنجی می شوند، اظهار کرد: در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانکداری شرکتی، این مشتریان می توانند متناسب با حد اعتبار خود هر زمان که بخواهند از خدمات بانکی و اعتباری بانک برخوردار شوند.

به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

هدیه 100 گیگابایتی اینترنت در طرح «دوشنبه سوری» همراه اول

صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی، جهت تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در بانک‌پاسارگاد

بانک سامان، محبوب ترین بانک ایران در سال 1397

روابط عمومی عضو حیاتی سازمان است

نرخ شکنی به پیکره صنعت بیمه آسیب جدی وارد خواهد کرد

تمدید مهلت فروش سهام بانک های ادغامی

تصویب بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال ٩٨

انسداد حساب های بانکی به دستور مقام قضایی انجام می شود

روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت

اپلیکیشن رمزساز (اَرَس) در بانک دی راه اندازی شد

قدردانی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران از مدیر‌ان بانک

تکمیل زنجیره اعتماد، با استفاده از گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

نخستین جلسۀ شورای مشورتی روسای اتاق های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای همسایه

ایران فرصت طلایی برای سرمایه گذاری

بانک ها به طور هدفمند سرمایه درگردش بنگاههای تولیدی راتأمین می کنند

تسهیلات ازدواج ایثارگران از محل سپرده های قرض الحسنه مردمی نزد بانک ها تأمین می‌شود

ایجاد امنیت در شبکه های دیجیتالی نگرانی های صنعت بیمه را برطرف خواهد کرد.

حمایت از اشتغالزایی و تامین آینده با طرح «مهر آتیه نوین» بانک قرض الحسنه مهرایران

مدیریت بازار ارز با کنترل عرضه و تقاضا

آیین تکریم، تودیع و معارفه مدیران گروه سرمایه گذاری خوارزمی برگزار شد

نقش محوری بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر دولت

«روابط‌عمومی» با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع، رشد و بالندگی سازمان را رقم می‌زند

بانک صنعت و معدن در سال رونق تولید با توسعه بانکداری شرکتی و الکترونیکی در خدمت کارآفرینان و صنعتگران است

بانک ها به طور هدفمند سرمایه درگردش بنگاههای تولیدی راتأمین می کنند

شش نکته مهم در مورد فهرست دریافت کنندگان ارز

پرداخت خسارت 56 میلیارد ریالی بیمه ایران به زیان دیدگان آتش سوزی بازار تبریز در کوتاه ترین زمان

نمایشگاه پوسترهای بانک صادرات ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود

خرید بسته های اینترنت همراه در «بله» میسر شد

حمایت از اجرای طرح های دانشگاهی در بخش صنعت و معدن وظیفه حرفه ای ماست

بانک‌های صنعت و معدن، ملی، صادرات، ملت و رفاه عملکرد خوبی در واگذاری دارایی‌های خود داشته‌اند

کمک بانک پارسیان در ایجاد 3 هزار و248 فرصت شغلی در روستاهای استان قزوین

ارایه بسته اینترنت سحر تا افطار

تکمیل شبکه فاضلاب مبارکه با پیشرفت فیزیکی بیش از 99 درصد

رشد بیش از 19 درصدی پرداخت تسهیلات اعطایی بانک آینده به بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط در سال 1397

برپایی نشست های مشترک نهاد ناظر و فعالان صنعت بیمه

کمک 500 هزار دلاری صندوق توسعه اوپک به سیل‌زدگان ایران

گروه صنعتی زر در مسیر توسعه

امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد

هوشمندسازی اقتصاد نه یک الزام، بلکه یک ضرورت است

تأکید مدیرعامل پست‌بانک‌ایران بر فعال‌سازی منابع منجمد بانکی برای رونق تولید با وصول مطالبات

اجرای خدمت نوین «طرح باران» توسط بانک کشاورزی

با طرح همیاران مهر، اثر مضاعف بخشش‌ها را ایجاد می کنیم

لزوم فعالسازی و استفاده از سرویس رمز یکبار مصرف دارندگان کارت های نقدی پارسیان با استفاده از خودپرداز و همراه بانک پارسیان

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم استفاده از توان نظام بانکی برای عبور از تحریم ها

بانک صادرات ایران بیش از ١٦٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت کرد

افزودن امکانات جدید بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌پاسارگاد

80 درصد تسهیلات به صادرکنندگان از منابع ارزان قیمت پرداخت شده است

برای تحقق رونق تولید با تمام توان درکنار تعاون گران خواهیم بود

پرداخت بدون توقف عوارض آزادراه ها خدمتی دیگر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

جبران خسارت 22 میلیارد ریالی سیل به انبار لوازم شوینده توسط بیمه ایران